duminică, 8 martie 2015

Mitropolitul Banatului, îndemn la spovedanie: “Nu am să vă denunț la DNA” Mitropolitul-Banatului--indemn-inedit-la-spovedanie--Nu-am-sa-va-denunt-la-DNA În contextul abundenței de politicieni si oameni de afaceri care se perinda zilele acestea pe la DNA, multi riscand sa fie retinuti si trimisi in judecata pentru fapte de coruptie, mitropolitul Banatului a facut o promisiune inedita celor pe care ii cheama la spovedanie: “Nu am sa va denunt la DNA”. Inaltul prelat a tinut vineri un discurs cu ocazia aniversarii Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Timis. IPS Ioan Selejan, mitropolitul Banatului, le-a promis cu aceasta ocazie celor prezenti ca, daca i se vor confesa, nu ii toarna la DNA. “Fara o predictibilitate minima interna, mediul de afaceri nu se poate misca. Predictibilitatea externa este o alta componenta pe care dvs trebuie sa o prindeti in ecuatia dezvoltarii afacerilor dvs. Mai exista un fenomen care macina mediul afacerilor romanesti, este acel cuvant care incepe cu “s” si se termina cu “a”. Eu nu pot sa spun acum ca deja, de cateva saptamani, traim in mediul denunturilor la DNA. Poarta mea este deschisa si pentru cei ce va miscati in mediul de afaceri si, daca imi spuneti mie necazurile voastre, nu am sa va denunt la DNA, dar o sa ii denunt pe cei care incearca sa va puna piedica in cale. Am sa il pun pe clopotar sa traga clopotele la biserica, sa auda lumea daca cineva va impiedica sa va desfasurati activitatea de producator”, a declarat mitropolitul Banatului, citat de publicatia locala Press Alert. Alt aspect inedit al reuniunii aniversare de la Timisoara, la care au fost prezenti printre altii fostul premier Petre Roman si primarul Nicolae Robu, este ca a lipsit insusi presedintele institutiei, Georgica Cornu, care este in prezent anchetat pentru evaziune fiscala. In schimb, a fost acolo Titu Bojin, presedintele CJ Timis, aflat sub control juduciar intr-un dosar de coruptie. NapocaNews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu