luni, 12 mai 2014

Glumite din revista click

            

= Inainte de casatorie, mi-ai promis o vila si 20 de servitoare.
- E drept, vila nu avem, dar 20 de servitoare am avut cu siguranta.

= Stiti cum se uita o rata in beci?
- Iei rata, o duci in beci si o uiti pe acolo...

= Ce iei cand te doare capul?
- O aspirina. 
- Si cand te dor picioarele?
- Tramvaiul.

= Ce mancare este asta, draga?!
- Stiam eu ca iti va placea. Si cainelui ai plac foarte tare conservele astea!

= Fetelor, mi-am inselat sotul.
Am sa-i marturisesc totul.
- Ce idioata!
- Ce curajoasa!
- Ce memorie!

= Un om merge la un centru de inchiriat schiuri.                                                              - Aveti schiuri si clapari marimea 56?
- Ce marime???
- 56.
- Dar la ce va mai trebuie schiuri? 

= Ai o multime de tablouri frumoase. Din ce epoca sunt?
- Din epoca in care aveam bani.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu