luni, 12 mai 2014

Glumite din revista click.





= Ce ai face daca o femeie ti-ar face avansuri?

- M-as feri, pentru ca dupa avans intoadeuna  urmeaza lichidarea.

= De ce plangi? 
- A murit elefantul!
- Si era animalul tau de companie?
- Nu, dar ca eu sunt cel care trebuie sa-i sap mormantul...

=Tata, ce este democratia?
- Atunci cand trei lupi discuta cu o oaie despre ce s-ar putea manca.

= Chelner! am o musca in unt!
-Domnule, nu e musca, ci molie si nu e unt, ci margarina!

= In salon chirurgul intreaba pe pacient;
- Ei, cum te simti?
- Ceva mai bine.Dar parca ieri mi-a dat cineva cu ciocanul in cap.
- Hmm, cum sa-ti spun....sti, ni se terminase anestezicul...

= Din pacate, in fiecare noapte adorm foarte greu.
- Si eu dar numar pana la 3 si adorm.
- Numai pana la 3?
- Bine, se mai intampla sa numar si pana la 4 jumatate.

= Dumneata intr-adevar ai 114 ani , mosulica?
- Exact!
- Si ce ai facut de ai ajuns la o varsta asa de inaintata?
- Am avut rabdare!

= Iarasi stai intins pe canapea...
- Draga mea, priveste parta poetica; intoadeuna sti unde sa ma gasesti!

= Paznicul de la parcare il anunta pe propietarul masinii;
- Chiar acum 10 minute vi s-a furat Opelul. Dar fiti linistit, am notat numarul masinii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu