A vrut să anuleze abonamentul fiului său decedat. Răspunsul şocant al companiei de telefonie mobilă
După ce fiul său a murit, un bărbat din Marea Britanie a încercat să anuleze abonamentul de telefonie mobilă pe care acesta-l avea, însă răspunsul companiei Orange l-a şocat, scrie Daily Mail.
Deşi în solicitarea sa bărbatul a oferit toate informaţiile şi argumentele raţionale pentru ca abonamentul să fie oprit, preiczând că posesorul lui s-a sinucis, compania de telefonie mobilă i-a respins cererea. Mai mult, reprezentanţii Orange i-au recomandat părintelui să vândă telefonul mobil pentru a achita contravaloarea abonamentului.
Acest răspuns a fost postat imediat pe Facebook, unde s-a viralizat. Efectul cel mai important a fost însă că Orange a revenit asupra deciziei şi a cerut scuze familie îndoliate.
http://www.gandul.info/
E totusi ceva ca au cerut scuze.In politica lor, nu intra acest cuvant,
RăspundețiȘtergere