duminică, 15 septembrie 2013

A vrut să anuleze abonamentul fiului său decedat. Răspunsul şocant al companiei de telefonie mobilă

Publicat la: 12.09.2013 22:20 Ultima actualizare: 12.09.2013 22:30

După ce fiul său a murit, un bărbat din Marea Britanie a încercat să anuleze abonamentul de telefonie mobilă pe care acesta-l avea, însă răspunsul companiei Orange l-a şocat, scrie Daily Mail.
Deşi în solicitarea sa bărbatul a oferit toate informaţiile şi argumentele raţionale pentru ca abonamentul să fie oprit, preiczând că posesorul lui s-a sinucis, compania de telefonie mobilă i-a respins cererea. Mai mult, reprezentanţii Orange i-au recomandat părintelui să vândă telefonul mobil pentru a achita contravaloarea abonamentului.
  Acest răspuns a fost postat imediat pe Facebook, unde s-a viralizat. Efectul cel mai important a fost însă că Orange a revenit asupra deciziei şi a cerut scuze familie îndoliate. 
http://www.gandul.info/

Un comentariu: