joi, 15 august 2013

Laszlo Tokes, informator la Securitate


Laszlo Tokes, informator la Securitate
În 1992, Ioan Itu a publicat, în revista Tinerama, angajamentul de informator al lui Tokes.
“La câteva zile după ce am publicat, am dat un interviu telefonic la Radio Budapesta. În acelaşi timp era pe circuit la Lazlo Tokes, a fost în paralel interviul. În momentul în care a fost întrebat de jurnaliştii de la Radio Budapesta cum explică semnătura lui pe acel angajament, a spus: “Am semnat şi eu ca atâţia alţii”. (…) Nu a avut tupeul să mă dea în judecată”, a spus jurnalistul Ioan Itu, în direct, la Antena 3.
Realizatorul Răzvan Dumitrescu a afirmat că, de multe ori, o astfel de poveste ar însemna o îngropare de carieră politică, pentru domnul Tokes pare să fie o propulsare.
Ioan Itu a adăugat: “A fost sprijinit de un alt colaborator al Securităţii, care e în fruntea statului. Ce să ne mai ascundem după deget? Ăsta-i adevărul!”.
Sursa: Antena3
http://www.napocanews.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu