luni, 3 iunie 2013

                  Glumite din revista click.

= Dom` doctor, cum a mers operatia?
   - Bine ai venit in lumea celor drepti, fiule!

= Ce varsta aveti?
   - 28 de ani.
   - Asa ati spus si la ultimul control, acum 2 ani.
   - Sunt consecventa, domnule doctor.

= Domnu` doctor, eu sufar de amnezie, cum imi zici ceva, deja am uitat.
   - De cand ti se intampla asta?
   - Ce anume?

= La oculist:
   -Doctore, oare e adevarat ca daca am sa mananc mai multi morcovi am sa vad mai bine?
   -Te mai indoiesti? Dumneata ai mai vazut vreodata iepure cu ochelari?

= Un oltean si un moldovean stau de vorba.
   - La voi mortii se ingroapa cu popa?
   -Nu, la noi popa ramane afara.

= Draga mea avem ceva de mancare?
   - Vezi ce gasesti in frigider.
   - Oh, scumpa mea... ai gatit singurica ghiata?

= Dragule, ce sa port pe plaja ca sa intoarca toti capul dupa mine?
   - Schiuri!

=Cum se numeste nevasta taurului?
   - Taurul nu are nevasta, numai boii au.

= Sotul si sotia in parc:
   - Scumpo, incearca sa pari fericita!
   - De ce?
   - Doamna care vine spre noi este prima mea sotie!

= Telefon de la o prietena; 
   - Mariuco, la multi ani! Cum ai petrecut de ziua ta?
   - Ca de obicei, in pat.
   - Si, a fost multa lume?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu