luni, 3 iunie 2013

Glumite din revista click

= Doamna, stiti ca sotul dvs. va inseala?
   - Bineinteles, stiu cu cine, stiu unde si cand, dar nu mi-am dat seama cu ce...

= In sala de judecata; 
   - Liniste!, striga judecatorul. Cine mai face galagie va fi trimis acasa de indata!
   - Ura!.. striga inculpatul.

= Pana la urma , am ajuns la concluzia ca tot mai bine e sa dai decat sa primesti.
   - Aveti o gandire generoasa. Sunteti filantrop?
   - Nu, sunt boxer.

= De ce e atat de agitat tipul de la masa aceea?
   - I-a disparut portofelul.
   - De unde stii?
   - E la mine.

= Unde lucrezi dumneata?, intreaba politistul.
   - Nicaeri. Sunt somer.
   - Si dumneata?
   - Eu sunt adjunctul dumnealui.

= Domnu` doctor, nimeni nu crede ca eu sunt caine.
   - Zau? Mars de-aici.

= Asi dori niste vitamine pentru copii!
   - A, B sau C?
   - Indiferent! Inca nu a invatat sa citeasca.

= Draga mea, ma iubesti?
   - Sigur ca da.
   - Si, daca te-am inselat, ma ierti?
   - Bineinteles. Mortilor li se iarta totul.

= Bula vine acasa de la scoala si ai spune mamei; 
   - Mami azi am luat 10.
   - Bravo! La ce?
   - 4 la matematica, 2 la istorie si 4 la gramatica!

= Ce i-a luat Bula lui maica-sa de ziua ei?
   - Doua sute de lei din poseta.

=

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu