marți, 5 martie 2013

Bancul zilei

Bancul zilei

Util si Placut - Click NEWS

Câteva din dorinţele ascunse ale bărbatului:
- Sărbătoarea de 8 martie să fie mutată pe 29 februarie. O dată la patru ani este suficient.
- Operaţiile de mărire de sâni să fie incluse în programul de asigurare de sănătate obligatoriu.
- Pentru conceperea unui copil să fie nevoie de un bărbat şi patru femei.
- Pentru simplitate, toate femeile să aibă acelaşi nume.
***
Intru în casă astăzi şi o găsesc pe soţia mea pe canapea, alături de amanta mea.
- Ce se întâmplă aici?
- Tu să-mi spui!, zice nevastă-mea.
- Ce să-ţi spun, văd că stai pe canapea, cu o necunoscută. Atât!
- O necunoscută?, strigă amanta, eu nu sunt nici o necunoscută, facem sex de şase luni!
Atunci m-am uitat la soţia mea şi am întrebat-o:
- Este adevărat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu