vineri, 29 martie 2013

Bancul zilei




Un african, tocmai recunoscut ca azilant în Germania, se plimba mândru pe străzile noului său oraş, la orele prânzului.
El se adresează primului întâlnit, spunându-i:
- Mulţumesc, dragă germanule, vă mulţumesc că m-aţi primit în ţara voastră minunată, că mi-aţi oferit ajutor, adăpost şi asigurare medicală.
Cel căruia i se adresase răspunde:
- Vă înşelaţi, eu sunt albanez.
Omul merge mai departe şi se adresează unei alte persoane:
- Mulţumesc pentru că m-aţi primit în aşa o ţară frumoasă ca Germania!
Acesta îi răspunde:
-Eu nu sunt neamţ, eu sunt român.
Mai întâlneşte o persoană şi spune din nou:
- Mulţumesc pentru minunata Germanie!
Cel interpelat ridică din umeri şi zice:
- Eu nu sunt german, sunt egiptean.
Apoi vede el o femeie ceva mai în vârstă şi întreabă:
- Sunteţi nemţoaică?
- Nu, sunt turcoaică.
Nedumerit, o întreabă:
- Dar unde sunt, femeie, toţi nemţii ăştia?
- Femeia se uită la ceas şi spune:
- Cum unde? La muncă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu