duminică, 22 iulie 2012

Bancul zilei

Bancul zilei

Util si Placut - Click NEWS


Se întâlnesc două blonde. Zice una:
- Unde fugi aşa, proasto?
- Mă urmăreşte un gând!
- Stai că vin şi eu după tine, să te păzesc!
***
Am găsit un IPhone de dimineaţă în metrou. Am căutat prin agendă şi am sunat la numărul salvat „Acasă“.
- Bună ziua! Am găsit telefonul acesta în metrou de dimineaţă!
- E fantastic, îmi spune vocea de la celălalt capăt al telefonului.
- Da, ştiu, îi spun, am sunat să îmi spuneţi şi mie cum îi reglez camera foto...
***
Un alcoolic se trezeşte gol în morgă.
Se ridică de pe targă şi se duce spre uşă.
La intrare stătea o infirmieră:
- Bună dimineaţa, doamnă.
- Doamne, care dimineaţă bună, eşti în morgă.
- Bine, bine, atunci... Guten Morgen!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu