sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Azi e o zi minunată! O zi bună să ai! / 29 ianuarie

Posted: 28 Jan 2011 02:27 PM PST
Posted: 28 Jan 2011 09:41 AM PST
Paula Seling - Curaj să zbor | Melodii cu versuri pentru 
buna-dispozitie si pofta de viata
Paula seling - Curaj sa zbor

Asculta mai multe audio diverse 

Versuri "Paula Seling - Curaj sa zbor"



Oare-am să pot din nou să cred în iubiri
Oare-am să pot uita amintiri
Eu am ales cândva un drum ce nu-l pot afla
Mi-am ascultat atunci inima.

Refr.:
Vreau să-mi dai curaj să zbor
Acolo unde ştiu că pot visa în culori
Vreau să-mi dai curaj să sper
Versuri Paula Seling - Curaj sa zbor
de pe http://www.versuri.ro
Să uit tot ce-a fost ieri, vreau să iubesc.

De câte ori am vrut sa găsesc un nou început
De atâtea ori am dat tot ce-am avut
Doar un cuvânt aş vrea, să-mi dea încrederea
Să pot dïn nou afla dragostea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu