sâmbătă, 9 august 2014

România e sat fără câini – ”Indezirabilul” Vona Gabor îşi bate joc de poliţie şi autorităţile române: ”Dacă poliţia are nevoie de mine, sunt aici, să vină să mă caute!


România e sat fără câini – ”Indezirabilul” Vona Gabor îşi bate joc de poliţie şi autorităţile române: ”Dacă poliţia are nevoie de mine, sunt aici, să vină să mă caute!”
Subiect al unui dosar penal la DIICOT, pentru infracţiuni legate de siguranţa naţională a României – anchetă despre care însă toată lumea se fereşte să vorbească – şi cu o interdicţie iminentă de intrare în România anunţată de la cel mai înalt nivel în urmă cu cinci luni, ”indezirabilul” Vona Gabor, şeful partidului extremist ungar JOBBIK, a luat în râs autorităţile române, la Tabăra de Vară EMI de la Borzonţ (Harghita).
Oaspete de onoare al taberei, şeful JOBBIK a refuzat să stea de vorbă cu jurnaliştii români care îl aşteptau joi la Tabăra de Vară EMI de la Borzonţ (Harghita), conform Gandul.info .
”E supărat că anul trecut presa română nu a fost corectă şi i-a pus în gură o declaraţie pe care n-a făcut-o, aceea cu conflictul”, ne-a explicat unul dintre organizatori. Când i s-a transmis că există o înregistrare de anul trecut în care Vona Gabor a spus că Ungaria ar trebui să-şi asume chiar şi riscul unui conflict cu România pentru a forţa acordarea autonomiei teritoriale aşa-zisului Ţinut Secuiesc, organizatorul a răspuns: ”În cazul ăsta, trebuie împuşcat traducătorul!”
Cu o cameră foto într-o mână şi cu un ”reportofon” cu electroşocuri în celaltă, un bărbat într-un tricou negru JOBBIK a transmis în româneşte: ”Presa de la Bucureşti, dacă tot trimite ziarişti aici, de ce nu trimite din ăia care vorbesc ungureşte? Că nu ar mai fi nici o problemă cu traducerea, plus că nu e nimeni obligat să vă asigure traducere!”.
Vona Gabor a vorbit în cortul principal al Taberei de Vară EMI de la Borzonţ în care se afla şi singurul tricolor românesc din tabără, aproape insesizabil în puzderia de steaguri ale Ungariei, JOBBIK-ului; Gărzii Maghiare şi Consiliului Naţional Secuiesc (prezentat îndeobşte drept steagul Ţinutului Secuiesc). Tema monologului de o oră şi jumătate – ”Viitorul maghiarilor în pragul unei noi ordini mondiale”, aceeaşi ca şi cea a discursului lui Orban Viktor la Tuşnad-Băi, acum două săptămâni.
Ca introducere la discurs – în fapt, o lungă polemică de la distanţă cu premierul ungar – Vona a luat la mişto şi autorităţile române: ”Am primit o informare de la cineva că, pentru acuzaţiile care mi se aduc în România, pot să fiu condamnat 10, chiar 20 de ani. Am fost acuzat de multe încălcări ale legislaţiei, mă gândeam că ce legi am încălcat, eu nu am primit de la nimeni nici un fel de hârtie şi nici nu am fost înştiinţat în vreun fel şi am încercat să iau legătura cu Ministerul de Externe al Ungariei, să văd dacă ei ştiu ceva, şi de atunci tot aştept răspunsul. Am cerut şi ajutorul ambasadei României la Budapesta, în ideea că poate mă ajută ei, dar mi-au răspuns, în scris, că ei nu au competenţă în acest caz şi să mă adresez ministerului de Externe român.
M-am adresat în scris şi Ministerului de Externe român, după câteva săptămâni am primit răspuns că nici ei nu au competenţă şi să mă adresez Ministerului de Interne şi de acolo am primit acelaşi răspuns şi să mă adresez Poliţiei. Aşa că, dacă Poliţia are nevoie de mine, sunt aici, să vină să mă caute, eu sunt încă de luni în România!”, a afirmat el.
http://www.napocanews.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu