joi, 1 mai 2014

Final în dosarul amenințării cu moartea: potrivit justiției covăsnene omul de afaceri Csató Kovács Imre a vrut SĂ-I TAIE BEREGATA în GLUMĂ lui Dan Tanasa!


Final în dosarul amenințării cu moartea: potrivit justiției covăsnene omul de afaceri Csató Kovács Imre a vrut SĂ-I TAIE BEREGATA în GLUMĂ lui Dan Tanasa!
Judecătoria Sfântu Gheorghe mi-a respins plângerea împotriva rezoluției procurorului de neîncepere a urmăririi penale față de omul de afaceri harghitean Csató Kovács Imre care m-a amenințat cu moartea.
În luna martie 2013 omul de afaceri harghitean Csató Kovács Imre m-a amenințat cu moartea prin intermediul unui mesaj pe care mi l-a expediat pe Facebook. ”Te büdös gazember, a torkodat kéne elvágni, a Sabinájéval együtt! Takarodjatok Székelyföldről, terület tolvajok!”. Traducerea mesajului în limba română: ”Gunoi împuţit, ar trebui să-ţi tăiem beregata, odată cu a Sabinei! Căraţi-vă din Ţinutul Secuiesc, tâlhari de terenuri!”
Parchetul a decis că ”mesajul nu a avut un caracter serios”. Analizând dosarul, prim-procurorul Poiană Elena este de acord cu rezoluția dată în dosar de subalternul său pentru că, apreciază ea, amenințarea cu moartea pe care am primit-o din partea omului de afaceri Csató Kovács Imre nu a fost de natură să mă alarmeze (documentul aici).
Rezoluția adoptată în acest caz precum și decizia Judecătoriei Sfântu Gheorghe umple de ridicol sistemul judiciar covăsnean în condițiile în care Csató Kovács Imre este un om de afaceri binecunoscut în Miercurea Ciuc, nu un simplu cetățean. Mai mult, Csató Kovács Imre a recunoscut că el personal mi-a expdiat acest mesaj dar că el nu consideră că m-a amenințat. Te pomeni că m-a felicitat și nu știu eu!
La capătul acestui drum în care mi-am căutat dreptatea m-am ales dator la statul român cu 120 de lei cheltuieli judiciare. Dementul Csató Kovács Imre râde liniștit: a amenințat cu moartea un cetățean și nu a pățit absolut nimic, ba mai mult, i-a și produs o pagubă acestuia. Acum sunt mult mai liniștit pentru că e clar că am fost amenințat cu moartea în glumă, nu în serios.
Decizia Judecătoriei Sfântu Gheorghe aici.
Într-un caz similar, un român a amenințat un UDMR-ist iar justiția din Harghita s-a mișcat foarte repede: românul a fost amendat după ce și-a recunoscut fapta și și-a cerut scuze.
Dan Tanasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu