duminică, 4 mai 2014

= Doi betivi, unul agatat de gard,altul prin sant.
Cel de la gard;
-Ba esti mort de beat. Mergi prin sant!
Celalalt;
- Da tu ce-o sa faci cand se termina gardu?

= Aveti urechi de porc?
- Da.
- Si cap de vitel?
- Da.
- Dumnezeule, sunteti un monstru!

= Doriti cafeaua cu coniac?
- Fara...
- Fara coniac?
-Fara cafea!

= Doua femei stau de vorba pe o banca in parc;
- Sotul meu spune una, e un inger.
- Al meu inca mai traeste!, ofteaza cealalta.

= Domnu doctor, nu stiu ce sa ma fac cu fiul meu! Se crede casatorit cu Madona.
- Da, si eu ce trebuie sa fac?
- Poate reusiti sa-l convingeti sa divorteze...

= Bula se duce la posta sa trimita o scrisoare in strainatate.
- Par avion?, il intreba functionara.
Bula o priveste cu atentie, si apoi raspunde decis;
- Nu, nu pareti.

= Draga barbate, medicul mi-a recomandat sa calatoresc mult.
Unde ai vrea sa mergem?
- La alt medic.

= Doi chelosi se certau;
- Tu esti chel ca mine!
- Ce prost esti, amandoi n-avem nici un fir de par!
- Da, dar tu ai capul mai mare!

=Chelner, mi-ai servit o gaina batrana?
- De unde stiti ca era batrana?
- Dupa dinti!
- Dar gaina nu are dinti!
- Ea nu, dar eu aveam!

Il intreba profa pe Bula;
- Mai Bulisor, ti-ai invatat tabla inmultirii?
La care Bula ai raspunde;
- Mai am o strofa, doamna invatatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu