sâmbătă, 15 februarie 2014

                 Glumite dela click.

                                                                                                         La inchisoare:   
Tu cum ai ajuns aici?
  -Tinerete fara experienta.
  -Cum tinerete cand ai peste 60 de ani?
  -Da, dar avocatul meu avea doar 25.

-Dragule imi iei un telefon?
- Pai, si celalat?
- Celalalt imi ia o tableta/

La serviciul personal al unei firme se prezinta un barbat; 
- Va rog sa ma angajati, zice el, am 9 copii acasa!!!
-Bine, bine, i se raspunde, dar altceva mai sti sa faci?

- Ce pacat ca demult n-a mai fost o revolutie...
- Da ce? Esti nebun?
- Nu, geamgiu.

- Cati ani ai tu pustulica?
- Sapte ani si patru luni nene.
- Sapte ani? Si esti mult mai mic decat bastonul meu!
- Dar bastonul matale cati ani are?

Un ardelean intr-un bar.
- Cum sa fac sa ma las de fumat?
-Eu incerc de doua luni.
-Cu pastile ai incercat?
- Da, dar nu pot sa le aprind

Un pictor vestit, aflat prin munti, intalneste o turma de oi si ai spune ciobanului;
- Bade imi dai voie sa-ti pictez oile?
-Esti nebun?
- Lasa-le  asa cum sunt...

-Trebuie sa va iau tensiunea.
-Domnule doctor si ieri mi-ati luat-o
-Si cat a fost?
- zece lei! Azi e mai scumpa?





 ?



.
   
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu