joi, 20 februarie 2014

Badea: Nu am înţeles de ce Crin Antonescu a preluat multe dintre formulările Monicăi Macovei cu privire la justiţie

de A.M.P   •   19 Feb 2014   •   18:44 Comenteaza
Mircea Badea a comentat, în ediţia de miercuri "Citizen Badea", din cadrul "100 de minute", de la Antena 3, discursul preşedintelui PNL Crin Antonescu cu privire la justiţie.

"Nu am înţeles de ce a preluat foarte multe formulări şi teme de la Monica Macovei. (...) Mă refer strict la discursul domnului Crin Antonescu cu privire la justiţie. Mi se pare că a preluat foarte multe dintre formulările Monicăi Macovei şi alte propagandiştilor ei. Lucru care mie mi se pare absolut de neexplicat. Pe asta nu am înţeles-o (..) având în vedere că Antonescu doreşte într-un fel sau altul, cu USL sau fără USL, să fie candidat la preşedinţia României. Dacă nu mai doreşte atunci nu mai e important ce părere are dansul despre justiţie", a spus Mircea Badea la Antena 3 şi Radio Zu.

http://www.antena3.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu