Asi dori sa supun atentiei dvs urmatoarea situatie si accept argumentele pe care doriti sa le expuneti.
Sunt abonat Orange si intampin greutati in schimbarea unui pachet de abonament care se potriveste nevoilor mele.
Aurelian
Mihai pe 22 februarie 2013 arata ca Uniunea Europeana a impus un nou
set de reguli pentru companiile ce opereaza in industria de
telecomunicatii, garantand clientilor mai multa flexibilitate in
privinta duratei contractului cu abonament pe care il semneaza, datele personale la care au acces operatorii de telefonie si alegerea retelei favorite.
Ca efect direct, noua legislatie permite utilizatorilor sa aleaga oricand un
pachet cu abonament care se potrveste cu nevoile lor, intampinand mai
putine dificultati la reteaua de telefonie. Pentru a facilita acest
lucru, Comisia europeana a interzis operatorilor de telefonie sa mai
incheie contracte cu o durata mai mai mare de de 24 de luni.
Si iata acum si problema mea; Sunt abonat in aceasta retea pe cand inca se numea Dialog. Toate contractele au fost pe 2 ani. Nu inteleg insa un lucru. Daca primul contract a avut totusi acordul meu pentru 2 ani, cu ce drept au fost prelungite pentru inca alti 2 ani, din oficiu, restul de contracte nesemnate de mine?
Nu era normal sa te intrebe , cu o luna inainte de sfarsitul perioadei contractuale
daca continui in retea cu aceiasi sau cu alta optiune ori doresti schimbarea retelei?. Cred ca
Protectia consumatorului ar avea dreptul sa-si spuna opinia asupra
acestei practici.S-ar lichida astfel multe litigii si stres daunator
sanatati pentru cei 2 interlocutori .Pe 3 august 2010 se spune ca am
agreat un nou tip de abonament, Delfin 10 si am consimtit prelungirea abonamentului cu 12 luni. Pe 19 august 2011
datorita internarilor mele lunare in spital pentru tratamente cu
citostatice, am considerat necesar un abonament la internet care sa ma
tina totusi legat de societatea in care traiesc. Vezi raspunsul Orange
din 22 august 2012 CS/SC 14609768/IGR.
Am incercat astazi 4
iunie 2013 trecerea la un nivel foarte optional pentru mine tigru 8.
Raspusul dela capatul firului in afara ca a dovedit un fel deosebit de
conversatie si pentru care il felicit pe interlocutor, nu m-a putut
ajuta cu nimic, intrucat , zic eu, asa este politica companiei. Daca
vreu sa migrez in alta retea trebuie sa platesc niste penalitati
pentru inca 6 luni. intrucat vechiul contract a fost intrerupt de noul
contract. si sa revin tocmai in februarie 2014. Asa judecata mai rar.
Noul contract a venit numai pentru a adaoga acea optiune cu intenetul si
nu a schimbat cu nimic din forma veciului contract si care isi urma cursul pana la terminarea optiunii nou adogate.
Asa am avut nevoie de sms-uri, le-am cumparat si nu s-a modificat cu
nimic contractul! Si apoi de unde aceasta prelungire daca contracul
vechi a fost de numai un an?./ Vezi raspunsul Orange din 22 august 2012 /Si mai e ceva; daca era un nou contract distributia
minutelor ar fi fost cu totul alta la data intocmirii lui, eu nu asi mai
arata acum deficiente din interiorul companiei.! Si totusi trebuiesc aratate ca altfel societatea ar crede ca in interior totul este OK.
V-am scris aceste randuri intrucat politica companiei este numai ridicatoare iar pe 19 august expira aceasta adaogire facuta la vechiul contract si nu mi se onoreaza cererea treceri in continuare la optiunea TIGRU 8 si nici nu ma lasa sa migrez la alta societate care considera ca aceste optiuni de abonament trebuiesc facute in interesul clientului, ei fiind cei ce sustin compania.
Astept comentariile dvs pe blog.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu