duminică, 17 martie 2013

Cum sa fii fericit ACUM

sfatulparintilor.ro - fericire - stockfreeimages.com
Printează
Vizualizări: 785
Fericirea nu este decat o stare de spirit. Candice Kumani, chef si scriitoare, impartaseste strategia ei de a fi fericita in fiecare zi.
„Daca nu esti fericit, poate ca tot ce este nevoie este sa-ti schimbi modul de perceptie, sa gandesti altfel decat pana acum. Multi ani m-am tot intrebat: De ce altii sunt fericiti? De ce ea este atat de norocoasa? Cum este posibil ca toti sa-si gaseasca dragostea mai putin eu? Unde este el? De ce am inca probleme financiare? De ce nu sunt inca fericita si nemultumita de unde sunt?, Sunt atat de singura, sunt atat de trista. Ei bine a trebuit sa-mi schimb modul in care imi percepeam viata si sa devin mai buna, in fiecare zi. Mi-ar face o mare placere sa va dezvalui strategia mea”, a marturisit Candice Kumani pentru heidiklum.aol.com.
Iata trucurile sale pentru fericire:


1. Renunta
Renunta la amaraciune, la gelozie si la toate emotiile negative din inima ta. Pentru ca daca pastrezi atata negativitate in tine unde sa mai ramana loc si pentru bucurie? Renuntand la emotiile negative, sufletul tau va fi liber si ii permiti inimii sa se deschida pentru ca noi vise si lucruri pozitive saintre in viata ta. „Stiu ca multi oameni cauta dragostea, un domeniu in care am descoperit ca nu am succes, insa imi repet in fiecare zi urmatoarea fraza: <<Daca esti in cautarea dragostei vietii tale, opreste-te! Va veni la tine atunci cand vei incepe sa faci lucrurile pe care le iubesti>>. In ceea ce priveste finantele, nu voi uita niciodata ceea ce un prieten de-al meu mi-a spus odata… <<Candice, Dumnezeu trebuie sa ne iubeasca atat de mult. Desi nu avem nici un sfant in banca, suntem atat de bogati in ceea ce priveste caracterul. Cat de norocosi putem fi!>>.”



2. Fa miscare zilnic pentru ca endorfinele sunt gratis
Stiai ca exercitiile fizice facute zilnic la intensitate moderata, iti ofera aceleasi endorfine precum „pastilele de fericire”? De ce sa nu faci sport zilnic pentru un corp sanatos, plin de energie si, in acelasi timp, sa fii fericit? Intra in forma si fa-o pentru ca te face fericit.


3. Razi mai mult
Iesi cu oamenii care te fac sa razi. Mergi sa vezi o comedie sau priveste un album de poze din timpul liceului. Indiferent ce trebuie sa faci… razi mai mult. Studiile au aratat oamenii din societatile si cercurile care se intalnesc saptamanal si se ajuta si iubesc unii pe altii au vieti lungi si fericite.


4. Fii mai atent cu tine
Fii mai atent cu tine si cu ceilalti. Nu-ti face griji in legatura cu trecutul sau cu ceea ce consideri tu „greseli” sau insuccese. Nu sunt. Sunt doar lectii de viata care sa-ti sculpteze sufletul, inima si mintea. Traieste in prezent. Ai grijade tine la sfarsitul unei zile, cand esti singur, rasfata-e cu un ceai, citeste o carte buna, intinde-te pe o perna confortabila si spune-ti: << Sunt impacat cu mine insumi? Am o viata implinita? Ce as putea face pentru a-mi imbunatati viata?>> Fii atent cu tine, cu actiunile tale si traieste in fiecare zi momentul.


5. Striga in fiecare zi: YOLO
Si fa-o de fiecare data cand vrei. Nu uita de sensul acestui strigat: YOLO, „You only live once – Ai o singura viata”. Insa in aceasta fraza mai exista ceva dincolo de orice ne-am putea imagina. Avem o singura viata. Nu exista nimic mai bun decat sa fii fericit, decat sa traiesti viata pe care ai viasat-o. Daca nu-ti indeplinesti visele si obiectivele in aceasta viata, atunci cand ti le vei atinge? Cand vei vedea TOATE acele vise imense devenind realitate? YOLO.

Read more: http://sfatulparintilor.ro/familie-parinti/inspirational-motivational-emotional/cum-sa-fii-fericit-acum/#ixzz2Nn0cq7hg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu