miercuri, 26 decembrie 2012

.Bancuri

Glumite stranse din revista click.

= Un baetel il intreaba pe tatal lui:
  - Taticule, cat costa sa te insori?
  Tatal raspunde:
  - Nu stiu, eu platesc inca...

= Tatal cu fiul la pescuit:
  -Fiule, da-mi  te rog painea pentru nada.
  -Am mancat-o.
  -Atunci da-mi mamaliga.
  -Nu mai e...am mancat-o.
  -Ok, hai , atunci mananca si ramele si sa mergem acasa.

= Undeva la tara...
  -Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
  -Hei, n-ai vazut o turma de boi?
  -De ce? Ai ramas in urma?

= Mama catre fica:
  - Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
  - Pentru?
  - Trebuie sa vorbesc cu tatal tau.

= Cum s-a terminat cearta de ieri cu sotia?
   -Avenit in genunchi la mine.
  - Si ce a spus?
  - iesi de sub pat , fricosule!

= Frizerul il intreaba pe client:
  -Cum sa va tund ca sa fiti multumit?
   Gratis!

= Sotia:
  -De ce ai venit acasa asa de repede?
 Sotul:
  -Pentru ca seful mi-a spus: "Du-te la dracu"

= Se apropie o domnisoara  de un vanzator de carti:
  -Carti de programare aveti?
  -In ce limbaj?
  -Clar ca in limba romana!...

= Unul zice prietenilor:
  - Din partea mea, pot sa arunce tot alcoolul din oras in lacul din apropiere!
  -De ce? Ai devenit antialcoolic?
   -Nu! Scafandru...,

= Nu mi-am putut inchipui ca whisky-ul te poate infrumuseta asa de mult!
  -Dar nici n-am pus gura pe bautura!
  -Stiu, eu insa sunt la al treilea pahar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu