vineri, 28 septembrie 2012

Bancuri

= Un politist opreste o blonda:
- Permisul va rog.
- Pai, daca ieri mi l-ati retinut, cum vreti sa vi-l dau azi?

= 90% dintre romani urasc coruptia...
 ... dar ar accepta o mica suma de bani sa-nchida ochii!

= Cine a spart geamul de la sufragerie?
- Eu, dar e de vina soacra-mea!
- De ce?
- Pai, s-a ferit atunci cand am aruncat cu ciocanul dupa ea!

= Care e diferenta dintre agricultura si aviatie in tara noastra?
- Agricultura e in aer, iar aviatia e la pamant!

= Detinut, de ce nu vine nimeni sa te viziteze? Ce, nu ai rude?
- Cum sa nu, am! Dar sunt deja aici, toti.

= De ce in Oltenia sunt mai putine inundatii fata de alte locuri?
-- Nici apele nu-i inghit pe olteni!

= Ai promis ca te vei lasa de bautura si vei deveni un alt om!
- Asa am si facut. Numai ca si omului ala ai place sa bea.

= Nu le doresc dusmanilor ceea ce mi s-a intamplat astazi. 
- Ce ti s-a intamplat?
- Am castigat  la loto.

= Un cuplu in timp ce faceau dragoste:
- Ea: - Saruta-ma sub coada! 
- El: - Adica in fund?
- Ea:- La ceafa, idiotule!

= Filozofie la un pahar intre doi amici:
- Femeia mea e ca viata...
- Ce vorbe de duh!... Asa e, dar, totusi, ce-ai vrut sa spui?
- Ca e din ce in ce mai grea...


spicuite din revista click.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu