sâmbătă, 22 septembrie 2012

Bancuri

= Gicule, ai luat examenul de conducere?
Inca nu stiu, cand am plecat de acolo, instructorul era tot lesinat.

= O studenta blonda e intrebata:
Care e diferenta intre rector, un student si un tramvai?
Intre student si rector nu e nicio diferenta. Iar sub tramvai, inca nu am fost!

= Un tip alerga de zor prin parc, cand un ins se apropie si-l abordeaza:
-Te deranjez daca alerg si eu cu tine?
- De ce?, intreaba omul, ai furat si tu o poseta?!.

= S-ar putea ca la noapte sa fie furtuna, zice sotul.
- Daca vi la timp acasa, nu, complecteaza sotia.

= Cum atragi atentia unui ospatar francez?
- Comanzi in limba germana!

= Dragul meu poti vorbi?
- Draga mea, sunt in roaming, ma costa scump...
- Ok, atunci, asculta aici...

= 6 din 10 romani ar pleca la lucru in strainatate...
- ...ceilalti 4 ar pleca la furat!

= Sotul, internat la spitalul de nebuni, isi suna sotia:
- Doctorii mi-au spus ca mi-am revenit si mi-au dat voie sa votez.
- Si pe cine ai votat?
- Pe Nicolae Ceausescu.

= Bunico, ai dintii buni?
- Nu dragule!
- Atunci tine-mi bomboanele astea, pana ma intorc de la joaca!

= Un cuplu in tandreturi,in pat.
- Ooo, Doamne!, ingana ea.
- Ce ? Ai uitat sa cumperi paine?,zice el.

= Doi politisti in timpul unui rond de noapte:
- Dom plutonier, ce noapte!
- Bai, o fi, dar e prea intuneric sa o vad!

= Cand te-ai simtit cu adevarat femeie?
- Atunci cand an asteptat 4 ore ca el sa intre pe Face-book, sa-mi scrie << Buna>>, iar eu sa-l informez ca nu discut cu el!

= Domnule profesor, mama mea zice ca am voce...
- Nu conteaza ce sustine maica-ta. Vecinii ce zic ?

= Doi ardeleni: -Ma Gheo, am primit ieri doua nutrii.
- Nutrii?
- Nu, doua!

= Doi amici:
- Ieri mi-am spalat blugii, zice unul.
- Acun am niste blugi curati, o bricheta curata nefunctionala si un pic de experienta in spalarea banilor!

= La maternitate, Ion isi plimba copilul nou nascut, la care o asistenta blonda il striga:
- Domnule Ion, e ora de supt!
- Imediat! Las copilul si viu imediat!

= Dragul meu, ori de cate ori vad florile astea imi amintesc de ochii tai.
- Cum iubito, asa ochi frumosi am?
- Nu, florile se numesc Ochil-boului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu