joi, 2 august 2012

Ziua cea mai lungă, spartă de un strigăt de copil


Ziua cea mai lungă, spartă de un strigăt de copil
Politicieni, oricare veţi mai rămîne pe aici de acum încolo, vă rog să nu ne mai daţi zile ca asta!

Aveţi de rezolvat o chestiune aparent simplă, de aritmetică, dar se transformă în capetele voastre într-o alambicată şmecherie, precum trecutul cămilei prin urechile acului şi ţineţi o ţară întreagă pe jar. Asta în timp ce pe premier îl ţineţi pe litoral!

Am un mesaj simplu pentru voi: dacă nu vă întoarceţi cu faţa spre ţară, nu vă mai întoarceţi deloc! Pur şi simplu consideraţi că nu mai avem nevoie de voi! Oricum ţara este ca şi neguvernată, nu mai e nevoie de voi!

Azi, aşteptînd verdictul Curții Constituționale, sătulă de așteptare, am intrat în culisele blogului meu să văd de unde mai vin accesările.

Am găsit acolo, aşa cum am mai găsit şi altădată, o intrare de pe Google care m-a tulburat teribil. Cel mai probabil că e vorba de un copil care, stînd în faţa calculatorului, a dat o căutare scriind acolo ce-l doare pe el. Nu e prima dată cînd găsesc astfel de căutări.

Copilul spunea: „of doamne de ce strainatatea mia luat tatal de langa mine”. Şi scrisul lui stîngaci adaugă amărăciune senzaţiei pe care o ai citind strigătul copilului.

Voi, cei care-i căutaţi prin găuri de şarpe pe români ca să vă voteze tîmpeniile, ţineţi minte că din cauza voastră au plecat. Iar copiii lor nu vor avea niciun motiv să vă voteze la rîndul lor!
Ați pierdut și ați pierdut pe termen lung.

Ruxandra Hurezean
sursa; napoca news

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu