vineri, 17 august 2012

Bancuri

Glume scurte din revista click


* Citesc in ochii tai ca ma iubesti !`

- Analfabetule !


* Ce-ai spune tu daca ai intalni o femeie, care ar ierta totul, ar fi de treaba, gingase si inteleapta ?

- "Sarut mana mama !"


* Ai luat bacul ?

- Da .

- Cu cat ?

- Cu 1000 de euro.


* Care este cel mai cald loc al femeii ?

- Palma, cum ai dai bani, cum ai topeste.


* Reclama la o agentie de turism din Germania:

- Vizitati Romania - masina dumneavoastra este deja acolo !


* Marie, te rog mult, ajunge, hai sa divortam !

- Nu  Ioane, vaduva m-ai luat, vaduva ma vei lasa !


* De ce este canicula in aceasta perioda ?

- Deoarece Vantu e bagat in inchisoare !


* Concurs de locuinte in Capitala:

- La nominalizarea "cea mai accesibila locuinta din Bucuresti" a castigat detasat Gara de Nord !


* Draga, e adevarat ca pisicutele sunt alintate, nu fac nimic toata ziua si sunt necredincioase ?

- E adevarat, pisicuta mea.


* Cum e salutat Hugh Hefner de prieteni ?

- Salut ! Toate bune si frumoase ?


* Cine esti?

- Zana cea buna !

- Si de ce ai un topor ?

- Nu sunt binedispusa azi...


* Doua femei stau de vorba.

- N-am avut niciodata divergente cu sotul meu.

- Nici al meu nu indrazneste sa ma contrazica.


* E adevarat ca tratamentul impotentei se face cu o cura de iaurt ?

- Da, dar trebuie amestecat cu ghips !


* Cum deschizi Portile de Fier ?

- Cu Cheile Bicazului.


* Costele, ai citit "Iarna pe ulita" ?

- Doamna profesoara, eu nu citesc nici vara pe terasa, si vreti sa citesc iarna pe ulita ?


* Fica mea are o gramada de postere cu Fiego in camera ei.

- Incep sa cred ca este lesbiana...


* Ospatar, opreste ventilatorul acela ! M-a cam luat cu rece.

- Fiti fara grije, domnule, imediat o sa va aduc nota de plata si o sa va treaca toate caldurile.


* Unchiul tau din Africa mi-a trimis un ditamai papagal.

- Un exemplar frumos probabil ?

- Frumos intr-adevar, dar foarte atos. A trebuit sa-l fierb doua ore.


* Parinte, se poate face sex inainte de nunta? 

- Da fiule, cu conditia sa nu se intarzie la ceremonie !


* Parinte, am venit sa ma spovedesc...

- Zii, fata  taichi, ai preacurvit ?

- Da parinte...

- Cu multi ?

- Parinte, am venit sa ma spovedesc, nu sa ma laud !


* Nu vreau sa par nepoliticos, dar as face sex cu tine.

- Nu vreau sa par curva, dar sunt de acord !


* Intr-un avion, o swardesa cu un decolteu generos se apleaca asupra unui pasager si-l intreaba:

- Doriti lapte sau ceai?

- In care-i lapte si-n in care-i ceai ?


* Doctore, mi-ati prescris un medicament care ma intoarce pe dos !

- Ma scuzati, dar v-am atras atentia asupra faptului ca e pentru uz extern.


* Intrebare la Radio Erevan:

- Ce imbaraneste prima oara la un barbat ?

- Nevasta !


* Si zici ca ai prins un crap de peste 10 kile, fara exagerare ?

- Fara.

- Si cu exagerare ?

- Nu stiu, ca nu l-am cantarit...


* Femeile sunt de doua feluri:

- 1. Doamne.

- 2. Doamne fereste. !


* - WTF, iti faci cont pe Facebook, tata ?, intreaba fiica.

 - Pai da, sa fiu si eu la moda. Dar ce inseamna "WTF" ?

- Welcome to Facebook, raspunde rusinata fata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu