vineri, 29 iulie 2011

Un OZN care a făcut senzaţie în anii '90: MISTERUL imaginii de la Petit-Rechain, ELUCIDAT după 20 de ani


de Aura STAN Postat la: 29.07.2011 08:00 Ultima actualizare: 29.07.2011 10:01
O imagine a unui OZN, care a făcut furori în întreaga lume...
O imagine unui OZN, care a făcut furori în întreaga lume, s-a dovedit a fi un fals, după ce unul dintre martorii aşa-zisei apariţii a dezvăluit de curând, într-un interviu televizat, că totul a fost o înscenare. Mărturisirea vine la peste 20 de ani de la întâmplarea petrecută în localitatea belgiană Petit-Rechain, când un fotograf ar fi imortalizat un obiect zburător la data de 4 aprilie 1990.
"Puteţi face armăsar din ţânţar, noi am reuşit să-i păcălim pe toţi cu o bucată de polistiren", a declarat falsificatorul fotografiei, care s-a prezentat în faţa spectatorilor drept "Patrick". Pe atunci, bărbatul avea 18 ani şi a reuşit să pună la cale totul cu ajutorul unor colegi.
"Am făcut macheta din polistiren, am pictat-o, apoi am început să lipim mai multe lucruri pe ea. După aceea, am suspendat obiectul în aer şi l-am fotografiat", a declarat belgianul, marţi seara, pentru postul RTL, citat de Reuters.
Fotografia a făcut senzaţie la începutul anilor '90, după ce a circulat în întreaga lume. A devenit cunoscută sub numele de "imaginea de la Petit-Rechain", după numele oraşul belgian în care se presupune că ar fi fost făcută. De altfel, între 1989-1990, în Belgia au fost identificate mai multe fenomene OZN.
Potrivit unei relatări Reuters de la acea vreme, zeci de belgieni au raportat faptul că au observat un obiect de formă triunghiulară, cu trei spoturi luminoase, care zbura încet şi fără zgomot. Potrivit 7sur7, specialişti de renume de la Academia Regală Militară belgiană şi chiar experţi NASA au încercat să dezvăluie atunci enigma, dar fără sorţi de izbândă.
sursa; gandul.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu