joi, 2 iunie 2011

Bancuri

Un politist patrula .Vine un copil si-i zice
-Nenea politistu'!
-Da.
-Cat e ceasul!
-2:45!
-La 3 fix sa ma pupi in fund ...
Si fuge. Politistul alearga dupa el.Dupa un colt da de un ofiter superior .
-Unde alergi asa , mai Ioane?
-Un nesimtit de copil a venit si mi-a zis sa-l pup in fund la 3.
-Da' e abia 2:45, nu te grabi asa tare ca mai ai timp!!!
=============
Un politai cumpara continuu bilete la film la acelasi spectacol.
Casiera il intreaba mirata:
- Ce faci Dom'le? De cate ori cumperi bilete pt acuma?
- Doamna eu nu fac bisnita cu bilete dar e un tampit inauntru care mi le rupe.
=============
Un politist s-a dus intr-o zi la sectie cu un pinguin.Aici seful sau l-a intrebat:
-Ce faci cu pinguinul aici?Du-l imediat la Gradina Zoologica!!!
Dupa un timp, seful politistului a plecat de la sectie, iar pe
drum
s-a intalnit cu politistul care era cu pinguinul de mana.
-Ti-am spus sa-l duci la Gradina Zoologica!
-L-am dus; acum mergem la teatru...
=============
Doi politisti merg pe strada.La un moment dat, linga ei opreste o
masina straina din care coboara un tip:
- Parlez vous francais?
Politistii, nimic....
- Gavariti pa ruski ?
Politistii nimic...
- Do you speak English?
Politistii nimic...
Suparat, strainul se urca in masina
si pleaca in viteza...
-Ai vazut bai, cite limbi stia tipul? intreaba unul
-Si la ce i-a folosit ? raspunde celalalt.
===============

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu