Picătura de cunoaştere
Util si placut - Oana OlaruTeleviziunea YouTube
YouTube se va îndepărta de la intenţia originală de a fi un site dedicat materialelor video puse la dispoziţie de utilizatori şi va lansa 100 de canale de televiziune profesionale, în parteneriat cu cele mai mari vedete. Emisia acestor posturi de televiziune va începe în această toamnă şi vizionarea va fi gratuită pentru utilizatori, costurile fiind suportate de sponsorii companiei Google. Obiectivul principal este ca site-ul YouTube să devină un competitor de temut pentru canalele de televiziune prin cablu şi prin satelit. Şefii de la Google au anunţat deja că toate canalele de televiziune vor putea fi vizionate „la cerere“, fiecare dintre acestea oferind programe 24 de ore din 24.
Acest nou aranjament ar trebui să fie în favoarea YouTube, cel puţin în ceea ce priveşte publicitatea şi sponsorizările. Asta dacă ţinem cont de faptul că „mişcarea“ a fost gândită după ce multe dintre marile agenţii de publicitate, care lucrează cu bugete uriaşe, au dovedit reticenţă faţă de ideea de a fi asociate cu materiale video „produse de utilizatori“ şi au anunţat că ar prefera ca numele lor să apară alături de materiale realizate profesional. Zvonurile care circulă sunt că YouTube va plăti până la 100 de milioane de dolari producătorilor pentru a-i convinge să se implice în proiect, iar fiecare canal va costa în jur de cinci milioane de dolari. Aceşti bani reprezintă un fel de avans pentru publicitate, iar compania Google îşi va opri şi ea partea ei.
Cine va participa?
Printre vedetele care şi-au anunţat deja dorinţa de a face parte din noul proiect YouTube se numără regina muzicii pop, Madonna, fostul baschetbalist Shaquille O’Neal, actorii Amy Poehler, Ashton Kutcher, Rainn Wilson, Sofia Vergara şi îndrumătorul spiritual Deepak Chopra. Cei mai mulţi dintre aceştia îşi vor crea canalele de televiziune prin intermediul propriilor lor companii de producţie: Madonna va lucra în parteneriat cu postul de televiziune dedicat dansului „DanceOn“, în timp ce Shaquille O’Neal plănuieşte să dea lovitura cu un canal dedicat comediei, botezat „Comedy Shaq Network“. YouTube a anunţat că, printre altele, va găzdui un canal al publicaţiei de satiră Onion, unul al federaţiei americane de wrestling şi unul al revistei on line Slate. Potrivit reprezentanţilor YouTube, fiecare canal de televiziune va adăuga în fiecare zi conţinut original şi vor exista seriale pe internet, care vor fi difuzate la anumite ore stabilite de proprietarii posturilor - întocmai ca în cazul televiziunii „tradiţionale“.
Canalele din cadrul televiziunii YouTube vor începe să emită în această lună, însă vor fi lansate în mod oficial abia în 2012.
YouTube se va îndepărta de la intenţia originală de a fi un site dedicat materialelor video puse la dispoziţie de utilizatori şi va lansa 100 de canale de televiziune profesionale, în parteneriat cu cele mai mari vedete. Emisia acestor posturi de televiziune va începe în această toamnă şi vizionarea va fi gratuită pentru utilizatori, costurile fiind suportate de sponsorii companiei Google. Obiectivul principal este ca site-ul YouTube să devină un competitor de temut pentru canalele de televiziune prin cablu şi prin satelit. Şefii de la Google au anunţat deja că toate canalele de televiziune vor putea fi vizionate „la cerere“, fiecare dintre acestea oferind programe 24 de ore din 24.
Acest nou aranjament ar trebui să fie în favoarea YouTube, cel puţin în ceea ce priveşte publicitatea şi sponsorizările. Asta dacă ţinem cont de faptul că „mişcarea“ a fost gândită după ce multe dintre marile agenţii de publicitate, care lucrează cu bugete uriaşe, au dovedit reticenţă faţă de ideea de a fi asociate cu materiale video „produse de utilizatori“ şi au anunţat că ar prefera ca numele lor să apară alături de materiale realizate profesional. Zvonurile care circulă sunt că YouTube va plăti până la 100 de milioane de dolari producătorilor pentru a-i convinge să se implice în proiect, iar fiecare canal va costa în jur de cinci milioane de dolari. Aceşti bani reprezintă un fel de avans pentru publicitate, iar compania Google îşi va opri şi ea partea ei.
Cine va participa?
Printre vedetele care şi-au anunţat deja dorinţa de a face parte din noul proiect YouTube se numără regina muzicii pop, Madonna, fostul baschetbalist Shaquille O’Neal, actorii Amy Poehler, Ashton Kutcher, Rainn Wilson, Sofia Vergara şi îndrumătorul spiritual Deepak Chopra. Cei mai mulţi dintre aceştia îşi vor crea canalele de televiziune prin intermediul propriilor lor companii de producţie: Madonna va lucra în parteneriat cu postul de televiziune dedicat dansului „DanceOn“, în timp ce Shaquille O’Neal plănuieşte să dea lovitura cu un canal dedicat comediei, botezat „Comedy Shaq Network“. YouTube a anunţat că, printre altele, va găzdui un canal al publicaţiei de satiră Onion, unul al federaţiei americane de wrestling şi unul al revistei on line Slate. Potrivit reprezentanţilor YouTube, fiecare canal de televiziune va adăuga în fiecare zi conţinut original şi vor exista seriale pe internet, care vor fi difuzate la anumite ore stabilite de proprietarii posturilor - întocmai ca în cazul televiziunii „tradiţionale“.
Canalele din cadrul televiziunii YouTube vor începe să emită în această lună, însă vor fi lansate în mod oficial abia în 2012.
sursa; gazeta de sud
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu