duminică, 28 aprilie 2013

Daniela luptă ca să scape de cancer | Scrisoarea săptămânii

"Peste trei luni, fetiţa mea va împlini 8 anişori. La vârsta ei a fost lovită de o boală cruntă. Totul a debutat anul trecut, când Daniela a căzut şi după aceea a început să şchioapete de piciorul drept. Îi era tot mai rău şi nu mai avea poftă de mâncare. Am mers cu ea la spitalul de copii din Bucureşti, dar la radiografie nu s-a văzut nimic. Ne-au trimis acasă cu fata, dar ea se simţea tot mai rău. Făcea febră zilnic. La scurt timp am revenit la spital şi cum Daniela nu răspundea la tratament şi i se umf lase şoldul drept, medicii au decis să o opereze, crezând că acolo s-a format un abces. După 10 minute, un doctor a ieşit din sală spunându- mi că au găsit acolo o tumoră cât un măr şi că acest lucru îi depăşeşte. Cu ajutorul patronului firmei unde lucrez am reuşit să ajungem în Turcia, la clinica Acibadem. Medicii de acolo i-au făcut toate investigaţiile. Diagnosticul a fost unul dur: cancer osos, sarcom Ewing. Ne-au propus să rămânem la ei pentru chimioterapie şi operaţie, dar nu ne-am permis. Ne-am întors în ţară cu o schemă de tratament. Daniela a făcut deja 3 cure şi mai are 3 până la operaţie. Doctorul de aici e dispus să-i mai facă o cură de tratament până ajungem la turci. O primă evaluare pentru o asemenea intervenţie ajunge undeva la 30.000 de euro, asta fără să se ia în calcul o protezare, de care s-ar putea să fie nevoie. În câteva zile vom afla sigur cât ne costă pentru a ne salva fetiţa. Un lucru e cert. Eu sunt în concediu medical, asta pentru că patronul a înţeles situaţia mea şi nu m-a dat afară, iar soţul lucrează cu ziua, deci noi nu avem banii necesari pentru a merge cu îngeraşul nostru la tratament. Dar trebuie să o ajutăm pe să lupte împotriva cancerului, de aceea vă rugăm să ascultaţi strigătul unor părinţi disperaţi şi să ne sprijiniţi financiar", Mariana Costache, sat Pitaru, com. Potlogi, judeţul Dâmboviţa
Pentru a o ajuta pe Daniela puteţi dona bani în contul: RO96RZBR0000060015244737 deschis în lei la Raiffeisen Bank pe numele Costache Virgil (tatăl) sau RZBRROBU

Mai mult: Daniela luptă ca să scape de cancer | Scrisoarea săptămânii - Poveşti | Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu