joi, 21 martie 2013

Bancuri

O succesiune de bancuri preluate din revisa click.

= Preotul suna la usa. Dinauntru se aude o voce cristalina;
    -Tu esti, ingerasule?
    -Nu , raspunde slujitorul Domnului, dar lucram la aceiasi firma,

= Sotia dumnitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ai spune ghicitoarea unui barbat.
   - Minunat, dar ce fac cu actuala?

= Doctore, de ce m-ati pus sa scot limba si nici nu v-ati uitat la ea?
   - Am vrut sa scriu reteta in liniste.

= Bula, cum se numeste acel legamant ce apropie o femeie de un barbat?
   - Un colier...

= Bula, ce inseamna sa fi diplomat?
   - Sa gandesti de doua ori inainte de a nu spune nimic...

= Un tip beat in autobuz catre taxatoare;
   - Da-mi un bilet urato!
   Taxatoarea suparata;
  - Du-te dracului ca esti beat; 
  - Hac! Mie-mi trece...

= Draga mea, stii cat traiesc boii?
   - Nu dragul meu. De ce, te simti cumva rau?

= Chiar credeti ca meritam sa-mi puneti nota unu domnule profesor?
   - Ce sa fac, daca alta mai mica nu exista?

= Grozav asi vrea sa zbor pe luna in timpul tezelor!
   - De ce?
   - Acolo orice materie este de 6 ori mai usoara!

= Un smecheras vrea sa intre in vorba cu doua domnisoare in parc;
   - Vai, ce frumoase sunteti! Dar cum va cheama pe voi?
   - Pe ea Adio si pe mine Dispari!

= Cred ca notele pe care mi le-ai adus cer o bataie zdravana.
   - Nu te sfatuiesc s-o faci taticule, profesorul nostru de matematica este campion la carate1

= Politistul comunica prin statie sefului; 
   - Domnule comandant in zona mea de responsabilitate e violata o fata de 16 ani!
   - De 16 ani! Si tu n-ai luat nici o masura in toata aceasta perioada?
  
= Domnule doctor, boala de care sufar e o boala rara?
  - Da de unde. Cimitirele sunt pline.

= Un doctor moare, ajunge la poarta Raiului si aude vocea Sfantului Petru; 
  - Furnizorii intra prin usa din spate.

= Politistul; 
  -Aici e interzisa baia!
  - Dar eu nu ma scald, ma inec.
  - Norocul dumneavoastra!

= Asi vrea sa te prezint sotiei mele. 
  - De ce?
  - Fiindca ea crede ca s-a maritat cu cel mai urat barbat din lume.

= Oftalmologul catre pacient; 
  - Citeste aceste litere!
  - Nu pot.
  - Dragul meu esti miop!
  - Of! N-a fost destul ca-s analfabet, acuma mai sunt si miop!

= Un preot vede o prostituata in strada si-i zice;
  - Stii ca esti pe un drum gresit?
  - Stiu! Nu mai trece nimeni pe aici!

= Ea; Iubitule, sunt gravida.
  - Ce ai vrea sa fie?
  - El; Banc!

= Doua blonde stau de vorba; 
  - Luna viitoare plec la Venetia.
  - Pai la ce mai mergi ca doar ai mai fost si luna trecuta?
  - Da, dar atunci strazile erau inundate.

= De ce rochia de mireasa este alba? 
  - Asta e culoarea standard pentru toate electrocasnicele.

= Cand a zis Galileo Galilei  ca Pamantul se invarte?
  - Dupa ce a iesit de la carciuma!

= Bunicule, tu cati ani ai:?
  - Nu sunt sigur , al tachineaza mosul. 
  - Uita-te pe chilotii tai, bunicule... Pe ai mei scrie de la 4 la 6 ani.

= Sa sti ca, daca te mai prind cu altele, iti tai scula si-o dau la rate! zice nevasta catre sot in autobuz. In clipa urmatoare, toate femeile din autobuz; 
  - Mac... mac...mac...mac   ?

= Am observat ca dupa casatorie i-am devenit sotului mai de pret.
  - De unde sti?
  - Vezi pana la casatorie imi zicea "puisor", iar acum "oaie". Asa-i ca-s mai scumpa?

= Un tip ajunge acasa mai devreme si-si surprinde nevasta cu altul. 
  - Uite ce e draga, eu sunt un om rabdator, dar.,..?
  - Daca zici ca esti rabdator, nu mai stai si tu vreo 5 minute pe hol zice amantul gafaind.!

= Ce este bomba atomica?
  - O inventie care ar putea termina toate inventiile!

= M-am saturat! Eu fac mancare, eu spal, eu fac curat in casa de parca asi fi Cenusareasa, zice sotia.
  - Ei, vezi draga mea! Nu ti-am zis eu ca iti voi da o viata ca in povesti!

= Ion s-a casatorit de curand cu Maria. Se intalneste cu un prietem; 
  - Am auzit ca te-ai casatorit. Nu-i asa ca-i mai bine? 
  - Nu-i mai bine, da-i mai des....

= La restaurant un chelner il intreaba pe client; 
  - Ce doriti?
  - Un mic la doua farfurii,. va rog,

= Iubitule, nu-i asa ca eu sunt cadoul lui Dumnezeu pentru tine?
  - Da, draga mea...numai ca nu stiu pentru ce pacate...

= Un om sorbea linistit apa din Somes; 
  - Nu  bea, ma, ca este otravita strigs un trecator.
  - Tessek?
  - Apoi , bea in continuare!

= Ce v-a facut sa jefuiti magazinul de bijuterii?
  - Pai era un semn in vitrina; "Domnilor nu pierdeti sansa"
  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu